4 Kasım 2015 Çarşamba

Para Kazanmak İçin İş Fikirleri

1. GOLF TEKNİK DİREKTÖRLÜĞÜ
Deneyim, eğitim veya lisans gerekebilir

Yerel kamu kursları koçluk iş hakkında bildirin. Personel ile ilişkileri geliştirmek ve bir antrenör olarak tavsiye etmelerini öneririz. Müşteriler için bakmak için başka bir yer, kurumsal dünya. Golf iş adamları ofis dışında ilişkileri geliştirmek için kullanabileceğiniz bir oyundur. Bir golf antrenörü olarak ün geliştirmek için ortalama golfçü daha iyi olması gerekiyor. Ayrıca, iyi bir öğretmen olmak için gereken motivasyon olacak ve insanların birçok farklı tipleri ile çalışmak için istekli olması için biliyorum.

2. EV ENERJİ DENETÇİSİ
Deneyim, eğitim veya lisans gerekebilir

Tüm ev sahiplerine faturalar tasarruf yollarını her zaman uyanık. Sen evlerinin bir denetim sağlayarak ve onlara ısıtma gerçek tasarruf gerçekleştirmek nasıl bir dökümünü vererek, soğutma ve elektrik kullanımı onların yardımına gelebilir. Sen bir adım daha ileri gitmek ve evlerinde kendinize önerilerinizi bazı uygulama ve kurulum yapabilirsiniz. Cihazın yaşına göre verim puan ve hesaplamalar ile, tam bir cihaz denetim yapın. Ve su ısıtıcısı unutma!,Tasarruf demişken belki bu ilginç girişime de bir göz atmak istersiniz? Güneş enerjili sırt çantaları.

3. ANA DENETİM
Deneyim, eğitim veya lisans gerekebilir

Başarılı olmak için, size müşterilere hizmet tavsiye ederim emlakçılar ile temas kurmak isteyeceksiniz. Evde muayene alanı size eğitim ve bilgi sürekli güncelleme yapmak gerekir biridir. Yeni ürünler sürekli olarak piyasaya dışarı geliyor - sadece ahşap güverte hakkında bilmek varsa, incelemek ve bu tür gerçek ahşap gibi görünmek için yapılan kompozit olarak piyasaya yeni malzemeler, değerlendirmek nasıl bilemezsiniz. Ayrıca gibi şeyler tüm güvenlik malzemelerinin güncellemeleri ve sorunların haberdar tutmak off-gazlama, karbon monoksit üretimi ve diğer kimyasal önlemler.



4. EV ORGANİZATÖRÜ
Genişleme olanakları vardır

Sen organizasyon işi yapmak için ya da bir eve gelip ev sahibi daha iyi organize etmek yapabileceği şeyler danışmak seçebilirsiniz. Evde farklı odalarda farklı örgütsel senaryolarda bir portföyü var ve o seviyor tarzı hakkında ev sahibi ile konuşun. Aile ev nasıl kullandığını anlamak için kontrol listeleri ve anketler oluşturun. Çocuklar okul sonrası etkinlikler ile çılgınca meşgul musunuz? Ya da okuldan sonra genellikle ev ve onların oyuncakları erişmek istiyor? Onlar Odalar paylaşıyor musunuz? Bütün bunlar bir organizasyon planı terzi ve aile kahraman yardımcı olacak.



5. İTHALAT / İHRACAT UZMANI
Deneyim, eğitim veya lisans gerekebilir

Zaten ithal ve / veya ihracatı ile iş tecrübesi yoksa, size daha uzun bir öğrenme eğrisi vardır. Siz temel öğrenme ve ithalat / ihracat Başlamak için bilmeniz gerekenler başkalarına öğretmek için eğitim oturumları ev sahipliği yaparak başlayabilirsiniz. Bu yalnız muhtemelen size müşterilerin ilk çift kazanacaktır. Eğer eğitim seminerleri ile devam ve yakın bölgesi dışındaki sizin erişimini genişletmek, muhtemelen çok hızlı yeterli ve sürekli müşteri tabanını geliştirmek, ama öğrenme eğrisi geride dikkat olabilir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder